Direktlänk till inlägg 3 april 2018

Jag kan inte förklara varför jag gör de här ritualerna!

Av Hullerombuller Hullerombuller - 3 april 2018 19:58

Jag kan inte förklara varför jag gör de här ritualerna, men det känns rätt och bra. Om jag gör så eller så är dörren extra mycket stängd. Bara att fylla på min brukares vattenflaska kunde ta hur lång tid som helst. Jag var så rädd för att det skulle finnas något giftigt i flaskan eller i vattnet. Jag måste skölja ur flaskan massor av gånger och låta vattnet rinna så att det blev riktigt rent och kallt. Problem med sänggånde och svårt att komma till ro.Rädd för aldrig vaka mer.
Enda stället där jag kan koppla av tvångstankarna något är när jag tränar, rider, vara med hundar, djur m.m
Det gör att jag mår så bra att jag kan skjuta bort tankarna när jag är gör dom här sakerna. Jag gör dom här sakerna varje nästan varje dag, utom de dagar då jag inte orkar något alls.
Det är oklart vad som orsakar OCD.
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Söker nu en stor häst tränings och tävlingskompis och medryttarhäst att låna och utvecklas med. Hästen ska vara lätt i all hantering och säker. Letar efter en häst 7-15 år som bör vara tävlad och ha kapacitet att ge mig som ryttare självförtroende ...

http://miashullerombuller.bloggplatsen.se/

Bloggen handlar om mig och mina tankar kring livet, hundar, hästar, djur, promenader, natur, utförsåkning, fjällvandring, familjen, slädkörning, barmarkkörning, psykisk ohälsa, mina handikapp men livet som sjukpensionär också. Både det som gläder mig...

Trevligt att ni hittade hit. Jag är en mamma/ fru på 47 år som är sjukpensinär.Jag kommer för er här berätta om mitt liv och allt där till. Gillar att vara med hundararna, hästar, promenader, utförsåkning åkning, slädkörning, barmarkkörning, psykisk ...

Min vardag och min livsresa! Jag heter Mia och är mitt i livet hoppas jag. 40 ++ alltså. Här kommer du att läsa om vardagshändelser, tips och säkert också en del djupa tankar. Sådan är jag och det får man köpa helt enkelt! ...

Presentation


Välkommen till min lilla hörna! Jag är sjukpensionär, fru, mamma på heltid!
Här får du läsa allt mellan himmel och jord, hundarna, hästarna, familjlivet, livet ja allt. Skriver även öppet om mina diganoser m.m.
Undrar du något bara fråga så sv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards