Direktlänk till inlägg 3 april 2018

Jag vet att en del folk inte uppskattar att jag bloggar!

Av Hullerombuller Hullerombuller - 3 april 2018 21:33

Jag vet att en del folk inte uppskattar att jag bloggar men jag skiter i det. Halva gruppen läser kanske för de är lite intresserade om vad som händer i mitt liv och den andra halvan för att ha något nytt att prata om. Vet ni?
Jag skriver öppet. Det menas med att det jag skriver här kan alla läsa eller hur? Inget hemligt vill säga.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Söker nu en stor häst tränings och tävlingskompis och medryttarhäst att låna och utvecklas med. Hästen ska vara lätt i all hantering och säker. Letar efter en häst 7-15 år som bör vara tävlad och ha kapacitet att ge mig som ryttare självförtroende ...

http://miashullerombuller.bloggplatsen.se/

Bloggen handlar om mig och mina tankar kring livet, hundar, hästar, djur, promenader, natur, utförsåkning, fjällvandring, familjen, slädkörning, barmarkkörning, psykisk ohälsa, mina handikapp men livet som sjukpensionär också. Både det som gläder mig...

Trevligt att ni hittade hit. Jag är en mamma/ fru på 47 år som är sjukpensinär.Jag kommer för er här berätta om mitt liv och allt där till. Gillar att vara med hundararna, hästar, promenader, utförsåkning åkning, slädkörning, barmarkkörning, psykisk ...

Min vardag och min livsresa! Jag heter Mia och är mitt i livet hoppas jag. 40 ++ alltså. Här kommer du att läsa om vardagshändelser, tips och säkert också en del djupa tankar. Sådan är jag och det får man köpa helt enkelt! ...

Presentation


Välkommen till min lilla hörna! Jag är sjukpensionär, fru, mamma på heltid!
Här får du läsa allt mellan himmel och jord, hundarna, hästarna, familjlivet, livet ja allt. Skriver även öppet om mina diganoser m.m.
Undrar du något bara fråga så sv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards